Joyce Scheijen over Rosian Custers

Joyfulness

Als druk persoon vond ik het heel fijn om met Rosian samen te werken. Ze stelde mij de juiste vragen en liet mij goed in zien wat voor stappen ik kon nemen zodat ik mijn doelgroep beter kan bereiken maar ook dat mijn doelgroep mij beter begrijpt.

Ze neemt elke keer uitgebreid de tijd voor me en vraagt door op de momenten dat het nodig is. Ze laat mij de marketing doen op een manier die bij mij past, met mijn verhaal en mijn waarden.

Daarbij koppelt ze mij als persoon aan mijn bedrijf waardoor ik nog sterker mijn passie voel.

- Joyce Scheijen

{
Carin Schulpen

Ergens wist ik wel wat ik wilde, maar niet hoe ik dat goed in de markt kon zetten. Mijn behoefte was vooral meer focus, want kiezen vond ik lastig. Het liefste wilde ik iedereen helpen, maar dat kan niet.

Rosian heeft me door middel van kritische vragen en opdrachten geholpen de juiste richting te vinden in zowel de specialisatie van mijn vak, de doelgroep als in de communicatie zodat ik dát kon gaan doen waar ik mensen het beste mee kan helpen: ze helpen langdurig gezond en vitaal in het leven te staan, want dat is mijn passie.

Met succes! Steeds meer mensen weten me hiervoor te vinden. Daarnaast heeft het me ook veel rust gegeven. Juist door te kiezen en focus te houden durf ik knopen door te hakken en ervoor te gaan. 

- Carin Schulpen

{
Mireille Begheijn C Colours

C Colours

Bij Rosian heb ik een marketingtraject gevolgd waardoor ik tot veel nieuwe inzichten ben gekomen en mooie stappen heb kunnen zetten met mijn bedrijf C Colours.

Het was fijn om met haar te kunnen sparren. Door haar expertise op marketinggebied en haar positief kritische houding heb ik meer focus gekregen, weet ik wat ik wil en kan ik C Colours echt goed gaan positioneren om zo nog meer vrouwen met keuzestress te kunnen helpen. 

- Mireille Begheijn

{

Human Business Care

Al langer paste de dienstverlening van Mrs. P. Support niet meer helemaal lekker. Ik had het gevoel dat ik méér uit mijn bedrijf kon door me niet als ‘support’ maar als ‘business partner’ te profileren op een onderscheidende manier. Maar hoe dan?

Ik ben hier zelf mee aan de slag gegaan, maar bleef het gevoel houden dat ik niet tot de kern kwam. Zo goed als ik ondernemers kan bevragen en adviseren, bij mijzelf houd ik toch last van een blinde vlek. Daarom besloot ik in mijn bedrijf te investeren en hulp in te roepen van o.a. Rosian met het programma ‘Echte Mensen Echte Merken’.

Zij zette me weer even met twee voetjes terug op de grond en stuurde mij terug naar de basis. Alle plannen parkeren en terug naar wat ik nodig heb en wat mij onderscheidt.

Inmiddels heb ik het traject afgerond en heb ik helder wat ik wil en kan betekenen, voor welke ondernemers. Mijn merkverhaal is geschreven, mijn huisstijl past, mijn dienstverlening staat. Human Business Care is een feit! 

- Elise Pikaart

{

De Marketing Motivatie Marathon waarin ik in maart heb deelgenomen heeft me precies het inzicht gegeven in wat me voorheen nog belemmerde in het succesvol vermarken van mijn bedrijf en aanbod.

De kracht van het programma is de wekelijkse lessen en opdrachten die dieper ingaan op hoe marketing werkt en hoe je het kan inzetten voor je bedrijf, zonder dat het te ingewikkeld wordt, maar de echte kracht zit ‘m vooral in de interactie met Rosian die – door haar kennis, kunde en ervaring – precies het juiste weet te zeggen waardoor ik weet wat te doen. Wat mij betreft dus een aanrader die mij veel gebracht heeft. 

- Margot Peters

{

L&P Coaching

Het ‘Echte Mensen, Echte Merken traject’ dat ik gevolgd heb was leerzaam en leuk.

Rosian heeft me handvaten gegeven die helpend en praktisch goed toepasbaar zijn om datgene dat ik uit wil dragen met mijn bedrijf op een juiste manier in de wereld te zetten. Hier kan ik echt iets mee!

Wanneer mensen op zoek zijn naar een manier om zichzelf en hun bedrijf authentiek bekendheid te geven, zou ik aanraden om zo’n traject te starten bij Rosian.

- Jolanda Vos

{

De Marketing Motivatie Marathon, waarbij ik zelf aan de slag ben gegaan met de marketing van mijn bedrijf door middel van lessen en opdrachten in plaats van een kant-en-klare strategie, heeft me vooral veel inzicht gegeven in de manier waarop marketing werkt en hoe ik de juiste klanten aan kan trekken voor mijn aanbod.

Vooral het belang van het leren kennen van mijn doelgroep en zijn behoeften kwam hierin goed naar voren en heeft bij mij tot de conclusie geleid dat mijn strategie hiervoor niet bij mijn visie pastte. Het fundament van mijn marketing klopte dus nog niet helemaal waardoor ook de activiteiten niet konden voldoen.

Juist door dit inzicht dat ik door de interactie met Rosian heb verkregen ben ik wat betreft mijn bedrijf en marketingstrategie een andere weg ingeslagen die onzeker, spannend maar ook ontzettend goed voelt. Omdat dit is wél is wat ik wil en wat bij me past!

Mijn complimenten voor dit programma en de wijze waarop Rosian – juist door mezelf te laten nadenken en doen – mij in beweging heeft gezet waardoor ik de energie heb gekregen het juiste te gaan doen!

- Elly van Raaij

{

Suzan Cillekens Fotografie

Rosian weet de juiste vragen te stellen om je aan het denken te zetten over je bedrijf, je doelgroep en je doelen. Ze gaat je geen trucjes en slinkse strategieën aanleren maar kijkt naar jou als persoon en bespreekt samen met je welke richting je op wil met je bedrijf.


Ik heb meerdere workshop gevolgd waar ik heel enthousiast over ben en waardoor ik vol energie, inspiratie, inzichten, ideeën en met nieuwe verbindingen met andere ondernemers naar huis ging.


Rosian is een topper in haar vakgebied en kan jou zeker helpen om je bedrijf naar een next level te tillen! 

 

- Suzan Cillekens

{

Voedingscoach Maaike 

Bij Rosian heb ik zowel een strategiesessie, de Marketing Motivatie Marathon als het Raad & Daad traject gevolgd.

En eigenlijk al meteen na de eerste strategiesessie , voel ik dat ik in een nieuwe flow terecht ben gekomen. Een flow die door de Marketing Motivatie Marathon alleen nog maar versterkt is door de vele nieuwe inzichten. 

Ik heb nu een grote stap gezet met het wijzigen van mijn doelgroep. Ik heb niet alleen al meer aanvragen, maar de aanvragen vallen ook nog eens allemaal binnen de gekozen doelgroep. Dit kan natuurlijk toeval zijn maar ik denk echt dat het aan mijn eigen mindset ligt. Ik zwom eerst nog en nu is mijn focus gericht op 1 ding.

Bedankt daarvoor!

- Maaike Bonten - Peters

{

Ademcirkel

Onlangs heb ik deelgenomen aan het ‘Waarom ik’ event waarbij ik op zoek ging naar wat me onderscheid ten opzichte van anderen. Ik vond het een leerzame avond! Mooi de uitwisselingen en de response die er onderling was. Dankjewel! Ook voor je kennis en je vakkundigheid rondom marketing en personal branding. 

- Els Sleutels

{

Het Echte Mensen, Echte Merken traject heeft zijn kwartjes doen vallen. Eigenlijk wist ik wel dat ik een goede dienst had, alleen had ik een kapstok nodig om het aan op te hangen, zodat ik wist wat er gedaan moest worden om het nog sterker en aantrekkelijker in de markt te zetten. 

Rosian heeft me deze kapstok gegeven, en meer zelfs! Door haar weet ik nu waar ik de focus op kan leggen, zodat ik Van Natura nog succesvoller kan maken, zonder daarbij mijn eigen waarden uit het oog te verliezen. Ook ben ik door haar ‘lessen’ meer gaan beseffen dat ik mag durven en doen,  in plaats van te zoeken naar het perfecte plaatje, voordat ik overga tot actie.

Het Echte Mensen, Echte Merken traject komt daarmee zijn naam geheel ten goede, want het heeft me in plaats van verder weg, juist dichter bij mezelf gebracht waardoor ik mijn bedrijf nóg sterker in de markt ga zetten. Maar dan nu mét een duidelijk plan en de handvatten om dat goed uit te voeren.

 Nogmaals dank, een aanrader!   

Het Echte Mensen, Echte Merken traject heeft zijn kwartjes doen vallen. Eigenlijk wist ik wel dat ik een goede dienst had, alleen had ik een kapstok nodig om het aan op te hangen, zodat ik wist wat er gedaan moest worden om het nog sterker en aantrekkelijker in de markt te zetten. 

Rosian heeft me deze kapstok gegeven, en meer zelfs! Door haar weet ik nu waar ik de focus op kan leggen, zodat ik Van Natura nog succesvoller kan maken, zonder daarbij mijn eigen waarden uit het oog te verliezen. Ook ben ik door haar ‘lessen’ meer gaan beseffen dat ik mag durven en doen,  in plaats van te zoeken naar het perfecte plaatje, voordat ik overga tot actie.

Het Echte Mensen, Echte Merken traject komt daarmee zijn naam geheel ten goede, want het heeft me in plaats van verder weg, juist dichter bij mezelf gebracht waardoor ik mijn bedrijf nóg sterker in de markt ga zetten. Maar dan nu mét een duidelijk plan en de handvatten om dat goed uit te voeren.

 Nogmaals dank, een aanrader!   

- Robin Seuren

{

Bed & Breakfast ’t Inj

Ik heb deelgenomen aan het mini-event ‘Waarom ik?’. Van tevoren had ik me niet zo goed ingelezen over het onderwerp en dus ging ik er open in. Benieuwd of ik nog iets nieuws zou leren!

Achteraf kan ik wel zeggen dat ik blij ben dat ik heb deelgenomen. Het mini-event is echt een eyeopener voor mij geweest op zowel persoonlijk- als zakelijk vlak!
Rosian nam de leiding tijdens dit event en stond open voor nieuwe ideeën van de deelnemers. Het allermooiste vond ik dat ze zich perfect wist in te leven in de deelnemers, hoe divers ook. Ze kon ook goed onder woorden brengen wat iemand bedoelde als diegene er zelf niet uit kwam. Zowel de oefeningen en als theorieën omtrent personal branding sloten goed op elkaar aan.

Kortom: een sessie die je als (beginnend) ondernemer zeker gedaan moet hebben. Niet twijfelen, gewoon doen!

 

- Charelle van der Zander

{

Pedak Meettechniek

Rosian kwam een paar jaar geleden voor het eerst bij ons over de vloer voor het professionaliseren van onze online marketingactiviteiten. De manier waarop de klant ons bedrijf kan vinden is vaak de eerste indruk die wij bij de klant kunnen achterlaten. Daarom is vindbaar zijn op het internet een van onze grootste wensen.

Door Rosian hebben we inzicht gekregen in wat online marketing inhoudt. Ze heeft ons onder andere geholpen met het opzetten van een strategie en het schrijven van teksten om onze online vindbaarheid te optimaliseren. In aansprekende en begrijpelijke taal schrijft zij uit wat wij willen overbrengen.

Rosian heeft de gave om zich snel eigen te maken in ons bedrijf en in no-time tot de kern van onze boodschap te komen. Deze boodschap vertaalt zij naar creatieve ideeën. Zij durft kritisch te zijn en tilt daarmee onze online aanpak naar een hoger niveau.

- Noor Cloudt

{

Varga Keukens

Afgelopen jaar ben ik begonnen met mij eigen keukenzaak zonder showroom. Voor veel mensen een onbekend concept, een concept dat aan de man gebracht moet worden.

Rosian heeft mij geholpen met onder andere het marketingplan en de teksten op de website. Het marketingplan geeft mij rust en houvast, regelmatig val ik hier op terug om zo de juiste structuur aan te houden.

Naast haar vakinhoudelijke kennis en -kunde is Rosian ontzettend gedreven om het juiste resultaat te behalen. Daarnaast is het bijzonder prettig om met haar samen te werken.

- Frank Varga

{

Hotel de Abdij

Duidelijk, inspirerend en met veel geduld heb ik door Rosian meer inzicht gekregen in wat online marketing inhoudt. Ik heb door haar meer mogelijkheden gezien om te gebruiken in mijn teksten, tekstgebruik en ook het gebruik van de goede foto’s.

Rosian heeft me geleerd online marketing te plannen en vooruit te kijken naar de vele mogelijkheden door middel van een contentkalender.

Hierdoor ben ik nu beter zichtbaar en vindbaar, wat belangrijk is voor mijn hotel. 

- Els Kuijpers

{

Allardata

Rosian heeft mij geholpen met de presentatie van mijn bedrijf. Voor mijn LinkedIn profiel zocht ik naar enkele simpele zinnen die goed beschreven wie ik ben en wat ik nou eigenlijk doe. Rosian heeft mij daar heel prettig bij geholpen door goede en open vragen te stellen die mij alle vrijheid gaven om beter toe te lichten wat ik doe.

Met grote bewondering heb ik mijn lange antwoorden en technische teksten zien veranderen in toegankelijke en begrijpelijke taal. Rosian heeft geholpen met mijn complete website, de over mij pagina, mijn visie, de producten waar ik mee werk en de dienstverlening. Ze heeft me ondersteunt in het maken van duidelijke content met onderlinge samenhang. Heerlijk om te ervaren hoe deze woord-kunstenaar het voor elkaar krijgt mijn warrige woordenbrij tot vloeiende inhoud te verwerken.

Ik heb het samenwerken met Rosian als heel prettig ervaren. Ze wilde echt begrijpen hoe mijn business in elkaar steekt, dat zie je terug in de geweldige content die vandaag de dag nog steeds perfect representeert waar ik mee bezig ben. 

Ik heb Rosian ervaren als: integer, oprecht, betrokken, gepassioneerd, toegewijd, nieuwsgierig en een goeie luisteraar. 

- Allard Couwenberg

{

Let’s connect!