Echte mensen, echte merken

Een ijzersterke marketingstrategie voor mensen die zaken doen met mensen. Echte mensen.  

Ken je dat…

Dat je vanalles en nog wat doet wat betreft de marketing van je bedrijf, maar dat de resultaten onvoldoende zijn?
Dat je eigenlijk al heel zichtbaar bent, maar dat je er weinig uithaalt?
Dat je heel creatief bent en veel ideeën hebt, maar niet tot de kern komt?
Dat je wilt groeien met je bedrijf en voor andere zaken gevraagd wilt worden, maar niet weet hoe je dat het beste aan kunt pakken?
 

Durf het juiste te doen!

Marketing zonder goed fundament laat je huis wankelen.
Soms gaat het een tijd goed, soms langer, maar vroeg of laat zul je door de mand vallen omdat anderen je inhalen.
Wat je nodig hebt zijn niet meer ideëen of nóg meer acties,
maar weten hoe jij je, met al je kennis en kunde, kunt onderscheiden in de markt,
zodat je opgemerkt wordt en de juiste klanten en opdrachten vanzelf naar je toekomen.

Dát is wat een ijzersterke marketingstrategie je brengt! 

Van last naar winst. 

Dat je creatief bent wist je allang. Dat je daar je vak van wilt maken, ook.

Toch gaat ondernemern niet over rozen. Marketing is wat je nekt. Wat onnodig veel energie kost. En bovendien weinig resultaten (in de zin van keiharde knaken 😉 brengt.

Daar baal je van. Want je weet dat het ook anders kan.

Maar hoe dan?

“Echte Mensen, Echte Merken” is een strategietraject wat ervoor gaat zorgen dat jij wél weer zin hebt in de marketing van je bedrijf omdat je precies weet wat je moet doen om je doelen te behalen en gefocust te blijven. 

En dat allemaal op jouw eigen manier. Gebaseerd op jouw persoonlijkheid, kennis en kunde. Want dáár zit je kracht. Dat is wat je uniek maakt en dat is waar je je hele bedrijf, inclusief aanbod, verdienmodel en communicatie op af mag stemmen. 

Want één ding is zeker: 

Mensen doen zaken met mensen. Echte mensen. 

Jij toch ook? 

Niet het product, maar de mens centraal.

Mensen doen zaken met mensen.

Dus ga ik je helpen!

 
Mijn naam is Rosian Custers, sinds 2012 marketeer en sinds 2014 in de rol van zelfstandig ondernemer waarbij ik anderen help bij het leggen van een goed fundament: de marketingstrategie.  

De reden dat ik dit ben gaan doen is omdat ik ontzettend veel talent en vakmanschap in ondernemersland zie waar nog te weinig mee gedaan wordt. De brug naar de klant ontbreekt nog of is te wankel, waardoor velen niet in staat blijken om hen vanzelf naar zich toe te laten komen.  Althans niet op een succesvolle en prettige manier, terwijl dat wél de bedoeling is!

En daarom help ik je graag met het bouwen van die brug. 

Zodat er niet alleen méér, maar vooral ook de juíste klanten naar je toekomen. Klanten waar je blij van wordt en die je als geen ander kan helpen!

Echte mensen, echte merken

‘Echte Mensen, Echte Merken’ is een 8-weeks traject waarbij we teruggaan naar de kern van je bedrijf om zo het onderscheidend vermogen te ontdekken én te vertalen naar de markt als basis van je algehele marketingstrategie. 

Wat je krijgt, is het volgende:

  • Een ijzersterke marketingstrategie in 8 weken tijd;
  • Een roadmap; met daarin duidelijk beschreven waar je precies staat, waar je naartoe wilt, wat je daarin nog belemmerd en hoe je dat doel gaat bereiken;
  • Een uniek merkverhaal om je mee te onderscheiden in de markt als basis van al je toekomstige communicatie;
  • Het ontdekken van je WHY omdat dát is waarom mensen van je kopen;
  • Het 9-stappenplan om dat unieke merkverhaal en WHY op een juiste manier in de markt te zetten;
  • Een concurrentie-analyse om te weten waar de mogelijkheden liggen zodat je niet hetzelfde gaat doen of roepen dan je concurrenten al doen;
  • Een businessanalyse om je eigen USP’s te achterhalen;
  • Een uitdieping van je doelgroep en haar behoeften zodat je precies weet waar je op in kunt haken in je boodschap;
  • Een op maat gemaakt programma dat online te volgen is;
  • Met elke week een nieuwe online les en opdracht over hoe marketing werkt en hoe dat in de praktijk te brengen voor jouw bedrijf;
  • En tussentijdse één-op-één strategiesessies om je te voorzien van extra informatie en inspiratie op je strategie nóg sterker te maken. En uiteraard de mogelijkheden om vragen te stellen. 
  • Een persoonlijke evaluatie waarbij je ook nog eens extra handvatten krijgt aangereikt om succesvol verder te gaan.  Inclusief een contentkalender om direct mee aan de slag te gaan.

De investering

De investering van het ‘full package’ strategietraject inclusief marketingstrategie, begeleiding en hulp bij de vertaling naar de praktijk bedraagt € 1889,- ex btw wat kan worden voldaan in 1, 2 of 3 termijnen.  

Mocht je liever voor de afgeslankte versie van het traject gaan, geldt het tarief van € 1199,- voor enkel het neerzetten van een passende marketingstrategie in slechts 4 weken tijd.

Ben je nieuwsgierig en wil je meer weten hierover? Schrijf je dan in voor een gratis intake door onderstaand formulier in te vullen en ontdek in hoeverre dit programma bij je past. Let’s go! 

Privacyverklaring

5 + 10 =

Let’s connect!