fbpx

Geen tijd hebben voor de marketing en branding van je eigen bedrijf, maar er wél voor klanten zijn? In sommige gevallen zelfs om hén te helpen bij hún marketing. Hoe dubbel is dat?!

Natuurlijk, de schoorsteen moet blijven roken, wordt vaak gezegd

Maar is dat wel de werkelijke reden waarom jij nog niet volop je eigen bedrijf in de markt zet op een manier waardoor anderen er onmogelijk nog omheen kunnen?

Is ‘geen tijd hebben’ niet meer dan een bullshit reden om maar niet keihard aan de bak te gaan met – in eerste instantie – jezelf goed zichtbaar maken?

Is ‘geen tijd hebben’ in feite een vermomming van angst? 

De angst voor meer zichtbaarheid?
De angst voor wat anderen van je vinden/zeggen/denken?

De angst om het podium op te gaan en je potentieel te laten zien?
De angst om als ‘schreeuwer’ te worden gezien?
De angst om met het hoofd boven het maaiveld te moeten uitsteken?
De angst om als ‘anders’ te worden bestempeld?

Wat als die angst (of welke andere angst dan ook die je ervan weerhoudt wél volop tijd in je marketing te steken en jezelf te laten zien) er niet zou zijn?

Wat zou je dan doen?

Hoe zou je wereld er dan uitzien? Hoe zou je business draaien?
Je weet zelf het antwoord wel ;). 

En ik ben er voor je om dat keer op keer voor de geest te halen. Omdat ik weet – net als jij – dat er véél meer in zit wanneer je durft!

Wanneer je durft om die angsten te overwinnen en te gaan staan voor wat je waard brengt.

Vrij ondernemen door jezelf te laten zien zoals je bent!

Dat is mijn goal, dat is mijn missie! En dat doe ik samen met jou! Want er zijn nog teveel ondernemers met een enóóórm potentieel aan vakmanschap, die dat te weinig laten zien. Die zichzelf te weinig laten zien, waardoor niet iedereen hen kan leren kennen. En in contact kan komen. Het vakmanschap kan ervaren! 

Super zonde!

En daarom is het de hoogste tijd om stap voor stap die angsten te overwinnen. Want geen tijd hebben, dat is bullshit!

Jij bent toch baas over je eigen leven?

Nou dan! Kom in actie!

Geen maskers, geen smoesjes, geen poespas, geen bullshit meer.

Echte Mensen met Echte Merken. Jij toch ook?

Liefs,
Rosian