fbpx

Authentiek zijn in je communicatie-uitingen,
is kiezen voor moed boven gemak;
is kiezen voor het juiste boven leuk en populair;
is kiezen om niet te zeggen dat je zus en zo bent, maar het daadwerkelijk laten zien.

Een klein voorbeeld

Stel je voor dat je als bedrijf zegt betrokken en servicegericht te zijn (en geloof me: dat zeggen er veel!), terwijl mensen die naar je bellen vervolgens drie keer moeten wachten totdat ze met de juiste persoon worden doorverbonden. Think again!

Maak jezelf waar!

En zo zullen er ongetwijfeld nog meer voorbeelden te noemen zijn waarbij bedrijven dat wat ze zeggen, niet (helemaal) waarmaken. Het zit in de kleine dingen waardoor je wél geloofwaardig overkomt waardoor het mogelijk is om een authentiek, sterk merk te kunnen zijn.

Daarom een tip voor als je serieus aan de slag gaat met het bouwen van een authentiek merk: doe wat je belooft. Maak jezelf waar! Niet alleen op je website of op social media, maar van het eerste telefoontje, het nakomen van je afspraken tot aan het afronden van een traject.

Hoe dan?

Nu denk je misschien: daar heb je helemaal gelijk in Rosian, maar hoe dan? Hoe kan ik mijn (potentiële) klanten nog vóórdat ze contact hebben gezocht, laten zien dat ik betrouwbaar, professioneel, creatief, betrokken, intelligent of eerlijk ben zonder het letterlijk te hoeven zeggen?

Als je dat écht wil weten, is dit misschien iets voor jou! Want we gaan niet alleen ontdekken wát jou als ondernemer zo bijzonder maakt, we gaan het ook vertalen en laten zien! Zodat niet alleen de relatie met de klant beter wordt, maar je ook nog eens moeiteloos weet te onderscheiden op de markt. Nieuwsgierig? Er is nog één laatste ticket te bemachtigen dus meld je snel aan en pak die kans! 

Het zijn de kleine dingen die het doen. 
 

Rosian Custers