Het zijn de kleine dingen die het doen.

Authentiek zijn in je communicatie-uitingen,is kiezen voor moed boven gemak;is kiezen voor het juiste boven leuk en populair;is kiezen om niet te zeggen dat je zus en zo bent, maar het daadwerkelijk laten zien. Een klein voorbeeld Stel je voor dat je als bedrijf zegt...

Waarom ik besloot het anders te gaan doen

Authentieke, sterke merken zijn succesvol, trekken de juiste klanten aan, genieten vaak een voorkeurspositie, krijger sneller een tweede kans van consumenten als er een misstap wordt begaan, hebben een loyale klantenkring en weten zich vaak moeiteloos te onderscheiden in de markt.

Is storytelling een marketingtool?

Is storytelling een marketingtool? En als het een marketingtool is, werkt het dan wel? Of wordt het dan té commercieel omdat het gericht is op meer verkoop of het verkrijgen van een beter imago? Deze vragen kwamen naar boven toen ik de volgende tweet de wereld in...

Wat is contentmarketing eigenlijk?

Mensen vragen me meer dan eens waar mijn bedrijf in gespecialiseerd is. Als ik dan zeg ‘contentmarketing’ zie ik aan de frons op het gezicht dat ik hen niet veel wijzer heb gemaakt. Als ik het vervolgens vereenvoudig door te zeggen ‘het schrijven van aantrekkelijke...

Let’s connect!